"You Will neVer knOw trUe happiNess unTil you have truly loVed, and you will neVer underStand what pAin reAlly is unTil you haVe lost it" by qoy


mEh ler follow

Sunday, May 22, 2011

Majlis Anugerah Mahasiswa Cemerlang 1/2011

Tempat : Dewan KWSP , bangi
Pukul    : 5 ptg - 12 tgh malam
Tema    : Masqurete
saya di amanah kan menjawat jawatan sebagai Pen. biro protokol..


Ini saya


saya & kak su


saya & fazrin(kordinator PJMK)


MC kesayangan saya(shahidayati) yat sorry dah susah an


saya & bos(din)


MC


Mereka


Ezzatul & saya


Nadia adila dan saya


Baby & saya


bersama senior


ini mc tak fomal amin terima kasih ye


Pukul 12.07am

Sekian..

Kepada para tetamu terima kasih sebab sudi hadir dan kepada ajk2 biro protokol qoqoy dan din mengucap an terima kasih sebab dah bantu kami dan menjayakan majlis nih kalau kami tanpa korang ta jadi majlis nih.. walaupun kita terima pelbagai dugaan halangan tapi kita tempuh juga demi majlis gilang germilang ini. terima kasih sangat2 dan kami minta maaf andai kami ade terkasar bahasa dan terlajak bicara mintak maaf sangat2 kepada biro2 atau ajk2 yang lain kami un mahu mengucap an terima kasih ye sebab sudi berkerjasama dengan kami..ye.. ok jumpe di majlis akan datang.. babai

1 comment: